Protesti = mazak turistu

Man ir zel, ka cilveki ir novesti tik talu, ka vinjiem ir japroteste, man zel, ka vinji tiek apsaukati, man zel, ka vinjos neieklausas, man ir zel, ka valdiba tada, man ir zel, ka policija ir tik brutala. Man ta visa ir tik loti zel.

Un jebkuram domajosam cilvekam ir skaidrs, tas atstaj iespaidu uz turismu. Sorit izlasiju rakstu http://www.antalyacentral.com/921-news-antalya/news/2560-protests-hit-tourism-but-create-new-tourists.html

Dzeki vai dzuses gvelz jauns turisma veids – Stambulas viesnicas uzturas policisti. Cmon, draugi tas NAV turisms. Protams, ka arvalstu biznesmeni neizvelesies briva prata pec palikt Stambulas centraa un pec saviem biznesa meetingiem solidarizeties ar vietejiem protestetajiem un nejausi dabut plastikata lodes pieree vai pakausii. Visa shii keza atstaj negativu iespaidu uz Turcijas telu, skatieties no kuras puses gribiet. Investicijas? Turisms?

Ljaudim ir jabut iespejai pulceties un paust savu viedokli brivi, zurnalistiem un rakstniekiem paust savu viedokli.

nebus jums nekads tur'smsBusim pavisam godigi Turcija vesturiski nav bijusi demokratijas paraugs un ziniet ko, man nav lielas ceribas, ka vel pec paris paaudzem daudz kas krasi mainisies. Jaa vienotibas sajura ir rasta, un vienoti ari zaudesim. Zaudes gan valsts, gan katrs individuali.

Aizvakar kolege man surojas, jaa pasties kaa turistu skaits nav mums tads ka planojaam, atbildeju, domaju, ka sis vel nav galejais cipars, bus vel mazak un viss hajs to padara vel sliktak. Waiii kaa vinjai iezverojas acis, jaa bet vinjiem ir visas tiesibas protestetö vinja man saka. Palociju galvu un teicu,piekritu, bet turistus skaitisim velak.

Kaa reiz teica mans forsh kolegis Porieshu Mikus, jeb MIX- Viss ir dir…. (atvainojos par rupjibu)

Placis komentariem: